Täällä olisi asiakas

Vanhassa talossa riittää korjattavia paikkoja. Yksi niistä mulla on peltikatto, jossa on pari reikää. Olenkin yrittänyt saada paikalle elokuusta saakka edes ensiapua, mutta melkoisen huonolla menestyksellä.

Rehellisimmät peltisepät sanovat, että heillä on niin paljon työtä, että eivät ehdi edes tontille ennen ensi vuotta. Kivoimmat kyselevät tilanteesta lisää ja antavat neuvoja katon omatoimiseen korjaukseen. (Näin minäkin menettelisin, jos olisin ammattilainen: jos en ehtisi hoitaa jotain työtä kunnolla, en ottaisi sitä vastaan mutta koettaisin auttaa miestä mäessä / naista talossa ja pitää tulevan asiakassuhteen mahdollisena.)

Sitten on firmoja, joilla on isot nettisivut ja palautelomakkeet ja kaavakkeet ’ota rohkeasti yhteyttä’ -tarjouspyynnölle. Olisi tietysti kivaa, että kun asiakas ottaa rohkeasti yhteyttä, sille vastattaisiin. Aika moneen paikkaan olen täyttänyt kaavakkeen; aika monesta paikasta en ole koskaan saanut muuta kuin automaattisen ”Viestisi on vastaanotettu, vastaamme mahdollisimman pian” .

Tämä valitus koskee niin katonkorjaajia kuin kierreporrasvalmistajia, joista nyt on tuoreita kokemuksia. Paskapalvelu.comiin mahtuu!

Ja kierreportaat muuten ostan siltä valmistajalta, joka vastasi sähköpostitiedusteluuni vartissa.

3 ajatusta artikkelista “Täällä olisi asiakas

  1. Paluuviite: Ja työmies soittaa « Sairio

  2. Paluuviite: Tuu kattoon kattoon! | Sairio

  3. Paluuviite: Kattoremonttitarjoushintahaarukka leveä | Sairio

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s