Kirje pankille

Hyvä pankki,

kiitos kirjeestä, jonka lähetitte tilinomistajalle kotiin. Vastaanottaja ilahtui suuresti löytäessään laatikosta juuri hänelle osoitetun kuoren!

Kiitos myös ilmoituksesta, että puhelinneuvontanne palvelee (pvm/mpm) ympäri vuorokauden, että tietyn kauppakonsernin myymälöistä saa nostaa käteistä pankkikortilla oston yhteydessä ja että pankki/luottokortin maantieteellisen käyttöalueen voi kätevästi määritellä verkkopankissa.

Samassa kirjeessä kerroitte myös, että henkilöasiakkaiden palveluhinnasto muuttuu eli tiettyjen palvelujen hinnat nousevat. Kirjeen toisella sivulla oli myös maininta tilin korkoa koskevista muutoksista eli koron laskusta. Mukavaa, että meidän ei tarvitse tehdä näille asioille mitään, vaan että pankkina hoidatte asiat puolestamme.

Täten tiedoksenne, että tilinomistaja on vakavasti alaikäinen eikä vielä esim. osaa lukea. Voisitteko jatkossa lähettää kirjeet huoltajan nimellä? Tai peräti muotoilla kirjeen sisällön raha-asioista vastuulliselle eli vanhemmalle suunnatuksi?

Ystävällisin terveisin

Asiakkaanne

2 ajatusta artikkelista “Kirje pankille

  1. Samaan sarjaan ylläolevan kirjeen kanssa kuuluu aikoinaan saamani Tampereen kaupungin kotihoidon puhelu, jossa pyydettiin vainajaa puhelimeen. Kuolemasta oli kulunut yli kaksi kuukautta ja vuosikin jo vaihtunut.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s